Isnin, 31 Oktober 2011

PIAGAM PELANGGAN SMK BUKIT SAWA


Kami bersedia memberi perkhidmatan yang baik,adil dan saksama kepada pelanggan kami sebagaimana berikut :
  1. Menyelesaikan masalah pelajar dengan cepat dan tepat.
  2. Memberi maklumat-maklumat yang dipohon dengan cepat dan terkini.
  3. Memastikan pelajar menerima pendidikan yang berkualiti dan bersistematik.
  4. Menyediakan kemudahan fizikal seperti peralatan dan bahan sokongan pengajaran.
  5. Menggilap ketrampilan pelajar dan aspek kurikulum dan kokurukulum.
  6. Meningkatkan kualiti disiplin,kebersihan,kesihatan dan keselamatan.
  7. Menggembleng tenaga secara kolektif bagi memastikan keberkesanan pendidikan dan perkhidmatan.
  8. Memberi kerjasama kepada masyarakat dan agensi awam dan swasta.
  9. Memastikan keselesaan dan kebajikan guru-guru serta kakitangan sekolah dalam perjalanan tugas harian.
  10. Kami bersedia menerima teguran membina bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan di sekolah kami.

Tiada ulasan: